علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
شب گذشته، محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت فوتبال ایران یک گفتگوی جنجالی با پیمان اسعدیان در شبکه خبر انجام داد که سروصدای زیادی به پا کرد.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
داوود سوری گفت: این مناظره‌ها از این نقطه‌نظر اهمیت ویژه‌ای دارند که در ابعاد بسیار زیادی دیده شدند. مردم از شعار‌های توخالی دولتمردان خسته شده‌اند و وضعیت اقتصادی به مردم فشار می‌آورد. در این شرایط مردم باید با نظرات و عقاید مختلف اقتصادی آشنا شوند. همین شرایط اقتصادی باعث شده تا یک مناظره آکادمیک در رابطه با شیوه حکمرانی اقتصادی به کوچه و خیابان و میان مردم راه پیدا کند. این مناظره‌ها به مردم نشان می‌دهد که در داخل کشور حرف‌هایی وجود دارد که تا به‌حال به آن توجه نشده است.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
علی ضیاء استوری جدیدی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.
شهریار فوتبال ایران اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید طرح پیشنهادی جدید مختص افرادی مثل علی کریمی است.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
وب سایت اصولگرای مشرق نیوز در گزارشی متفاوت به انتشار توئیت جنجالی علی کریمی، چهره مطرح فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.
احتمال بازگشت علی علیپور به پرسپولیس در صورت موافقت یحیی گل محمدی زیاد است.
رسانه اصولگرای صابرین نیوز مدعی شد، خانواده علی کریمی در ایران هستند.
روزنامه هم‌میهن در شماره امروز خود ادعای جدیدی درباره دعوت علی کریمی به تیم ملی فوتبال ایران داشته است.
ماجرای فروش ماشین مجتبی پوربخش، مجری‌ای که به دلیل حمایت از علی کریمی و اعتراضات مردمی از تلویزیون کنار گذاشته شد، تبدیل به داستانی جدید شده است.
محمد نصرتی مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید در جام جهانی ۲۰۰۶ علی دایی شرایط مناسبی نداشت.
کریمی دیروز در توییتی اعلام کرد از طرق مختلف تهدید شده و احتمال خطر برای او وجود دارد. در شرایطی که «خون» کریمی بیشتر از «نفس» او برای ضدانقلاب راهگشاست، باید مراقب جان کریمی بود.
اقدام جنجالی حسن یزدانی علیه علی کریمی در اینستاگرام
علی کریمی ابتدا به سختی‌هایی که در ایران به زنان روا می‌شود، اشاره کرد. کنایه اصلی او، ولی در استوری بعدی‌اش بود. جایی که با اشاره به جنجال حضور بی‌شمار فرزندان تعدادی از مسئولان در کشور‌های غربی و آمریکا، به‌ویژه موضوع جدیدی که برای انسیه خزعلی پیش آمده، موضوع مهمی را مطرح کرده است
علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، در تازه‌ترین استوری، نسبت به خارج‌نشین بودن فرزند مسئولان واکنش نشان داده است.
حاج صفی در انتخابات قبلی با رای دادن به آجورلو که توسط یک عکاس فاش شد، جنجال آفرین شد. او مدعی بود به علی کریمی رای خواهد داد
علی کریمی پیامی را در خصوص حواشی ایجاد شده در چند هفته اخیر منتشر کرد.
علی کریمی اسطوره فوتبال ایران به تازگی استوری جنجالی دیگری را منتشر کرده است.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۵۰۰۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۱۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ